  • Data: 2002-03-10 18:43:40
    Temat: Re: vatman może nie płacić vat'u?
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > aby móc na życzenie firm-klientów móc im wystawić fakturę, i nie będę się
    > musiał wstydzić, bo już usłyszałem co mogę sobie zrobić ze zwykłym
    > rachunkiem.

    To jest dla mnie niepojęte i nielogiczne (rozumowanie ewentualnego
    Twojego klienta). Przecież jak nie będziesz vatowcem to wystawisz
    rachunek na 100 zł . Klient może go zaliczyć w koszty, ale nie
    może odliczyć vatu - czy więc jest stratny ? Ależ skądże !, bo jak byś
    był vatowcem to byś mu wystawił fakturę na 100zł +VAT czyli 122 zł.

    Jeżeli jesteś konkurencyjny wobec innych firm informatycznych
    (tj. za tę samą usługę bierzesz nie więcej niż tamci mają cenę netto)
    to tylko przygłup może się ciebie czepiać o nievatowość !

    Moja rada - nie wchoć w VAT - generuje to całą masę problemów
    i upierdliwości papierkowych.

    Też mam firmę informatyczną nievatowską i zero problemów, a niekumatym
    klientom uzmysławiam, że bez żadnych odliczeń płacą u mnie mniej o te 22%
    :-)

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl