    From: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat od paliwa osobowych
    Date: Wed, 25 Oct 2006 22:04:38 +0200

    Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ehnmgi$pda$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > http://ifirma.pl/poradnik.html?subsection=podstawypr
    owadzeniafirmy&step=12a

    > Oczywiscie ma wpisany wynajem w rodzajach prowadzonej dzialalnosci?
    > Wg mnie jezeli zakup paliwa byl zwiazany z najmem samochodu to TAK, ale
    > jezeli z podwiezieniem pani Krysi do US to NIE. Tylko jak to udowodnic?
    >
    > Iwona

    Czyli dobrze myśle, że jeżeli wpiszę sobie wynajem w rodzajach prowadzonej
    działalności i wynajmę mój samochód innej firmie to mogę sobie odliczać vat
    od zakupionego paliwa do tego samochodu ??
    jezeli tak to czy moge to robic przez caly czas gdy moj samochod jest
    wynajmowany ??

    ps : bardzo ciekawa kwestia

    pozdrawiam
    armi