  • Data: 2007-01-19 16:00:22
    Temat: Re: vat i pit kwartalnie - podsumowanie
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-01-2007 o 15:29:11 defalk <d...@d...inv> napisał(a):

> [...]
    >
    > PIT:
    > - nalezy zglosic do 20 lutego
    > - zaliczka za 4 kwartał w wysokości takiej jak za 3 i płatna do 20
    > grudnia.
    > - pit5 sie i tak nie sklada juz w tym roku
    >

    > Forma zgloszenia:
    > Jan Kowalski
    > ul. Fiołkowa 223/224
    > 01-234 Miasteczko
    > NIP 123-456-78-90
    >
    > Informacja o wyborze kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy
    >
    > Zgodnie z Art. xx updof -- czy trzeba podawac ten artykul ??
    > informuje, że w roku podatkowym 2007 będę opłacał

    Tutaj wszytsko sie zgadza, wykreśliłbym tylko "-- czy trzeba podawac ten
    artykul ??"
    a "xx" zamienił na właściwy numer ;)
    No i tak językowo - nie będziesz opłacał kwartalnych zaliczek tylko
    np rozliczał zaliczki metodą kwartalną.

    > - nalezy zlozyc aktualizacje VAT-R (i/czy inaczej to zglosic? od
    > Gotfryda
    > chcieli pisemko : Informacja luzem - kto (z NIPem) i że VAT na
    > kwartalny.)

    Obojętnie, ja złożyłem na VAT-R, tam jest jak dla mnie mała nieścisłość
    - po prawej od kwadratu właściwego dla metody kwartalnej(32.1) jest data
    dotycząca
    metody kasowej(33.1), na szczęście niżej(36./37.) można wybrać VAT-7K wraz
    z kwartałem
    od którego będzie składany, więc jak mniemam US sie skapuje co wybrałem :)

    pozdr