  • Data: 2004-04-21 13:14:51
    Temat: Re: vat a likwidacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2004, bosz wrote:

    >+ Janek wrote:
    >+ > Hmm...no niby masz racje, ale tak na logike biorac,
    >+ > to dlaczego mam placic VAT ,czyli podatek od wartosci dodanej, jesli
    >+ > ulega ona zniszczeniu ? :(
    >+
    >+ Ktorys z nas czegos nie rozumie...
    >+
    >+ Kupiles towar ODLICZYLES VAT nalezny.. Tak ?

    Nie odliczył. Ma NALICZYĆ.
    Zdaje się już widzę gdzie jest "kfiatek": przy *imporcie*
    do sprowadzanego towaru wykazujesz VAT *należny* tak ?

    >+ To co teraz chcesz ?

    Podejrzewam że chce odliczyć :)
    Zdaje się że czytając jego post zasugerowałem się tylko pierwszym
    krokiem. Czy dobrze mi się wydaje że chodzi o to, iż ów (należny
    od importu) VAT powinien być *odliczony* ? I *rzeczywiście*
    pojawia się w obrocie dopiero w momencie *sprzedaży* ?
    Czyli że Janek powinien go *wykazać i odliczyć* ?

    >+ chyba, ze naliczyles....

    ...opodatkował *przy imporcie*, a nie przy sprzedaży :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)