  • Data: 2006-02-25 13:19:14
    Temat: Re: vat 7 , pozycja 46,47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Feb 2006, Samotnik wrote:

    > Można tego nie wpisywać (bo i po co)

    Ano właśnie - może być po co :)
    Proste pytanie: a co jak ktoś rozlicza proporcję zakupów ?

    Dlatego nie ma jednej dobrej odpowiedzi - ewidencję podatnik ma tak
    prowadzić żeby na jej podstawie był w stanie rozliczyć VAT.
    Dokładniej mówiąc - wypełnić deklarację, przykładowo do niedawna
    wydatki na paliwo "rozliczenia" (w znaczeniu kwoty podatku) nie
    zmieniały, a wpisywać było trzeba bo była pozycja w deklaracji.

    > Generalnie wyłącznie koszta wynikające z fakur VAT!

    J.w. - sprzeciw ze względu na zastrzeżenie wyżej :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)