  • Data: 2004-03-09 16:50:23
    Temat: Re: używanie samochodu prywatnego w celach służbowych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Steward napisał:

    > Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 1. sporządzić odpowiednią umowę użyczenia bądź dzierżawy. w przypadku
    > dzierżawy wolna kwota od podatku wynosiłą w 2003 ok 2600 zł

    Ja bym nikomu nie WYDZIERŻAWIŁA swojego samochodu, nawet synowi.
    WYNAJĄć, owszem, UŻYCZYĆ też. Ale nie WYDZIERZAWIĆ.
    Lubie mój samochód ;-)

    > 2. wrzucić wszystkie koszty związane w użytkowaniem samochodu

    Wszyskie? Tak po prostu?
    Dla samochodu osobowego nie wprowadzonego do EŚT??
    Czy może wiesz z pewnego źródła że mama naszego kolegi posiada na
    osobisty użytek ciężarówkę?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl