  • Data: 2005-02-24 23:39:00
    Temat: Re: uzasadnienie/wyjasnienie korekt pitow/vatow
    Od: "Matijaz" <m...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Irek Makowski" <imaks'delete'@neostrada.pl> wrote in message
    news:cvkedd$7i1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > P.S. Z ciekawosci spytam jaki program do KPiR?
    SAM - Samozatrudnienie z Legnicy, dotychczas bylem zadowolony, ale odkad
    zainstalowalem go na XP wiesza sie non stop. Poza tym zle ksiegowanie
    dotyczylo tylko czerwca, a po korekcie program pozmienial mi wszystkie pity
    i to w jakis dziwny sposob dodajac lub odejmujac po 20-40 groszy od reszty
    pitow. Nie wiem skad sie to wzielo. Chyba pozostanie kalkulator, kartka i
    dlugopis ;P
    Pozdro
    Matijaz