    From: Sławek <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: usługi telekomunikacyjne
    Date: Tue, 26 Apr 2011 09:35:51 +0200

    W dniu 26.04.2011 06:05, grzegorz pisze:

    > Nie o to chodzi.
    > Żale tej kasy jak cholera, ale przy ew. kontroli nie chcę problemów.

    A co się stanie, gdy twoja babcia zadzwoni do ciebie, że chce
    nowy garnek z pokrywką taką przeźroczystą, a ty mówisz:
    "O! sprzedaję garnki to coś babci wybiorę".
    Potem oddzwaniasz "babciu mam dla ciebie niepowtarzalną ofertę..."
    Potem wbijasz ten garnek na kasę fiskalną bez faktury, a US?

    US: "Nie wierzymy ci, że sprzedałeś babci garnek, to na pewno była
    rozmowa prywatna!"

    To może specjalnie dla babci wystawić tą fakturę, żeby udowodnić,
    że naprawdę kupiła u ciebie garnek!

    Nie popadajmy w absurdy!
    Chyba, że dzwonisz z tego tel. tylko do babci.

    Sławek