  • Data: 2011-02-02 22:19:41
    Temat: Re: usluga medyczna
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' napisal:
    > Latające kwantyfikatory... A co jeśli pytający prowadzi DG polegającą na
    > pośrednictwie w pobieraniu i przechowywaniu krwi pępowinowej -- znaczy
    > organizuje kompleksową usługę, wystawia rachunek klientom końcowym, a za
    > pobranie i przechowywanie dostaje faktury od podmiotów, które fizycznie to
    > robią (oddzielnie za pobranie, transport, przechowanie) -- nie znajduję
    > takiego wyłączenia w PDoF ;P

    A w jego wypowiedzi widziałeś GDZIEKOLWIEK wspomnienie od DG?
    W przypadku wspomnianym przez ciebie odliczenie jest oczywiste
    i nie musi być robione w rozliczeniu rocznym. A z uwagi na termin
    wystosowania zapytania, można z wysokim prawdopodobieństwem
    domniemać, że delikwent wziął się za rozliczenie roczne,
    czyli dziecko było jego (disclaimer: to jest grupa DYSKUSYJNA,
    a nie poradnia prawna, więc moje domniemania są uprawnione :P ).

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek