eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkius $ dz. telekom.Re: us $ dz. telekom.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: us $ dz. telekom.
    Date: Sat, 24 Jul 2004 14:39:29 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <cdtlbt$i8j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cdk70u$9a4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    <cdl8sc$o59$1@nemesis.news.tpi.pl> <cdmfp5$eoa$1@news.onet.pl>
    <cdrcpb$ke5$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdrr49$cs5$1@news.onet.pl>
    <cds5lf$7ns$1@nemesis.news.tpi.pl> <cds8k0$hkv$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <cdtaee$pli$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdtcui$jr4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cdtdve$okv$1@nemesis.news.tpi.pl> <cdtebv$jr4$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <cdtgc7$nba$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdth3j$5gt$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <cdtkqf$fhn$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdtl0m$9jd$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa118.gliwice-bernardynska.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1090672829 18707 217.96.251.118 (24 Jul 2004 12:40:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jul 2004 12:40:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:118961
    [ ukryj nagłówki ]

    > >> Po miesiącach usiłowań mówię wprost - nie da się od klienta
    > >> wyegzekwować, żeby wpisywał jakiś konkretny tytuł przelewu. Mają to
    > >> równo w dupie. W sumie ich prawo...
    > >
    > > IMO wszystko zależy od specyfiki danej działalności.
    >
    > To fakt - ja mam taką działalność, że klienci najpierw się dopytują,
    > rozmawiają, negocjują, a potem płącą. I wtedy wiedząc, że nie są już
    > anonimowi, piszą bzdury w tytule, bo przecież 20 maili wymienili, to
    > muszę ich pamiętać ;) Przy jakiejś sprzedaży wysyłkowej pewnie ludzie są
    > bardziej zdyscyplinowani, bo ryzykują, że bez numeru zamówienia w
    > tytule wpłata im 'wsiąknie'.

    No właśnie - nie jest dobrze gdy klient jest za bardzo
    pewny siebie :-))

    Pix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1