  • Data: 2004-07-24 10:41:03
    Temat: Re: us $ dz. telekom.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz spokój? Tzn. że jej nie serwisujesz? ;-)

    No serwis to sól w oku, ale co zrobić... Ja wychodzę z założenia, że
    jedna 'uwalona' przez US sprzedaż będzie kosztowała tyle, co rok
    eksploatacji tej kasy, więc się nie patyczkuję i kupiłem. Te przepisy
    są dość niejasne, bo co to znaczy np. 'przelew o tytule jednoznacznie
    identyfikującym transakcję' - tak to jakoś było o ile pamiętam. W dodatku
    zmuś ludzi, żeby taki tytuł napisali. Moi klienci mieli różne pomysły,
    wpisywali np. 'zapłata', 'forsa dla Michała', inni idą do banku, panienka
    ich pyta 'wpłata własna?', a oni że pewnie, że wpłata własna. ;) A
    najlepszy był znajomy, który w przypływie dobrego humoru na firmowe
    konto zapłacił mi z tytułem 'hajs za heroinę i amfę z ostatniego
    przejazdu'. No kurde, a tutaj człowiek stara się uciec od kasy... ;)
    Dlatego kupiłem, stuk puk, paragonik wyjeżdża i spokoj.

    > Wejść w kasę jest łatwo ale czy tak samo łatwo
    > można wyjść to już nie wiem...
    > Ja tam na wszelki wypadek bronię się jak mogę ;-)

    Wyjść się nie da, chyba że zaprzestając sprzedaży dla konsumentów. ;)
    --
    Samotnik