  • Data: 2005-08-05 11:49:29
    Temat: Re: us a 1%
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    prompt_box wrote:
    > Zeznanie zlozylem tego samego dnia ( czyli 2 maja) kiedy zrobilem przelewy
    > na organizacje pozytku publicznego.
    > Czy w zwiazku z tym nadal US moze mi cos zarzucac?

    jak to w tym roku bylo. pity można było składać do 2 maja ? Jakoś tak .

    W ustawie jest, że darowizna ma być do dnia złożenia zlecenia lub do
    konca kwietnia i nie wiem, czy w związku z niedzielą ten termin sie
    przesunął. Raczej nie.
    Może właśnie o to im chodzi, a może po prostu chcą się skontrolować tak
    bez powodu.

    Co najwyżejnteraz ci kazą to oddać, a to darowiznę będziesz mógł
    odliczyć w pit za ten rok.

    > Dlatego chcialbym sie upewnic co do tego 2 maja bo pozatym jestem raczej
    > pewny swego ( na ile jest to mozliwe w US) - w jakiej ustawie jest to
    > napisane czaarno na białym ( ze 1% jest do dnia zlozenia zeznania ?)

    tam gdzie wszystko na ten temat: ustawa o podatku dochodowym od osób
    fizycznych.