  • Data: 2005-08-05 09:55:17
    Temat: Re: us a 1%
    Od: "prompt_box" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do dnia złożenia zeznania.
    > czyli dostaniesz w cztery litery od US.

    Dzeikuje za odpowiedz ale doprecyzuje jeszcze pytanie.
    Zeznanie zlozylem tego samego dnia ( czyli 2 maja) kiedy zrobilem przelewy
    na organizacje pozytku publicznego.
    Czy w zwiazku z tym nadal US moze mi cos zarzucac?

    Na marginesie -na koniec zeszlego roku ( 31grudnia) zrobilem tez przelwy
    ( na PCK i PAH w zwiazku z tsunami) i odpisalem je oczywiscie tez ale to
    robilem juz wczesniej.
    Dlatego chcialbym sie upewnic co do tego 2 maja bo pozatym jestem raczej
    pewny swego ( na ile jest to mozliwe w US) - w jakiej ustawie jest to
    napisane czaarno na białym ( ze 1% jest do dnia zlozenia zeznania ?)

    Z gory dziekuje za odpowiedz