  • Data: 2004-02-12 20:38:40
    Temat: Re: umowa zlecenie, koszty uzyskania przychodu
    Od: "Marek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przypatruję się tej dyskusji i nie mogę zrozumieć dlaczego wykonawca nie
    wystawia rachunku dla zamawiającego?
    Czy ja dobrze zrozumiałem, że zamawiający wystawia tu rachunek?
    W końcu dojdzie do tego że wykonawca dzieła czy zleceniobiorca sam nauczy
    się wystawiać rachunki za swoją pracę czy dzieło. I jeszcze policzy
    prawidłowo VAT :-)

    Marek