  • Data: 2005-07-21 14:13:29
    Temat: Re: umowa zlecenie + dg
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszą w Ustawie: 14 dni (od dnia opublikowania w D.Ustaw), a więc przed
    > końcem sierpnia wejdzie, bo prezydent ma na podpis 21 dni, a weta raczej nie
    > będzie, bo to raptem nowelizacja...

    A gdzie można znaleźć treść tej nowelizacji ? Albo jeśli masz np na papierze, to
    interesuje mnie taka kwestia:
    "Tym samym kwota wszystkich składek odprowadzanych co miesiąc do ZUS spadnie z
    724,91 zł do 336,43 zł.
    Ze zniżki na ZUS będą mogły skorzystać te osoby, które w momencie uruchomienia
    nowej firmy oraz w okresie 5ciu lat wstecz nie prowadziły innej działalności
    gospodarczej."

    Czyli jak zarejestruje teraz to wraz z wejściem stracę ulgę w postaci nie
    płacenia składek a i ta zniżka nie będzie mnie dotyczyła ?

    I czy mogę już złożyć wnioski wszędzie gdzie trzeba a do zusu zgłosić się
    dopiero po wejściu ustawy ?

    Tomasz.