  • Data: 2005-07-22 19:17:09
    Temat: Re: umowa zlecenie + dg
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2ead.0000004e.42e01319@newsgate.onet.pl...

    > Art. 3.
    > Przepisy art. 47 ust. 2a-2c ustawy wymienionej w art. 2, w brzmieniu
    > nadanym
    > niniejszą ustawą, stosuje się, poczynając od deklaracji rozliczeniowych
    > lub
    > imiennych raportów miesięcznych składanych za dziewiąty miesiąc
    > następujący po
    > miesiącu ogłoszenia niniejszej ustawy.
    >
    > Czyli mam rozumieć, że przez 9 miesięcy będzie jeszcze można nie płacić
    > zusu za
    > dg jeżeli ktoś ma umowę zlecenie i płaci sobie z niej zus ?

    Ale przecież art. 47 ust. 2a-2c ustawy dotyczy zupełnie innej sprawy -
    reguluje sposób i zakres przekazywania raportów i deklaracji, a nie umowy
    zlecenia itp...
    Tak więc lipiec raczej jest ostatnim miesiącem, a sprawa sierpnia chyba jest
    dyskusyjna... Skoro ustawa wejdzie w sierpniu, to chyba już za niego trzeba
    będzie płacić ZUS w całości...

    SIM