  • Data: 2006-09-22 13:45:52
    Temat: Re: umowa zlecenia
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > skąd to przekonanie? mowa jest o prowadzonej działalności, nie ma mowy w
    > jakiej formie jest prowadzona;>

    A czy to jest istotne?
    Ważniejsze jest, że sugeruje jej zawrzeć umowę jako właściciel DG, a nie
    jako matka dziecka.

    > nie ma nieprawidłowości?

    Nie ma_większych_nieprawidłowości. Czytaj uważnie.

    > 1. umowa-zlecenie ma być zawarta na opiekę nad dzieckiem, a tu padła
    > propozycja sekretarki

    Jak wyżej - przecież dokładnie to napisałam.

    > inaczej, ta studentka ma się zajmować dieckiem, nie odbiera telefony -
    > czyli masz dodatkowo poświadczanie nieprawdy

    Jak wyżej.

    > 3. czy propozycja zaliczenia w koszty dzialalności usług opieki nad
    > dzieckiem tez padła, jako wolna od jakichkolwiek nieprawidłowości?;>

    Jak wyżej.

    > osoba fizyczna to nie tylko ta, która nie prowadzi działalności, to tak
    > dla uściślenia

    No i co w związku z tym?

    Reasumując - zamiast krytyki i sarkazmu bardziej przydałaby się tu
    konstruktywna rada, nie sądzisz? :)

    N.