  • Data: 2004-03-20 20:05:50
    Temat: Re: umowa z biurem rachunkowym
    Od: "Janina" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daryusz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c3i2a1$78o$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam miłośników :-)
    >
    > Mój problem sprowadza się do chyba prostej rzeczy. Czy umowa z
    biurem
    > rachunkowym powinna określać, że biuro powinno odliczać podatek vat?
    A jeżeli
    > tak to jakie ewentualne warunki powinna zawierać taka umowa odnośnie
    tej
    > kwestii?

    W umowie z biurem rachunkowym zamieszcza się dokładnie zakres prac
    związanych z prowadzeniem rachunkowości. Ja w umowie mam całokształt
    prac i tak: - prowadzenie KPIR, VAT. ZUS, LP, ewidencje wyposażenia,
    tabele amortyzacyjne środków trwałych. Przy prowadzeniu ewidencji VAT
    ma zastosowanie Ustawa o VAT jak również Ustawa o podatku dochodowym -
    kiedy Vat nie odliczony może stanowić koszt uzyskania przychodów.