  • Data: 2004-03-21 20:59:24
    Temat: Re: umowa z biurem rachunkowym
    Od: "daryusz" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janina <j...@o...pl> napisał(a):

    > Księgując faktury zwracam uwagę na datę
    > wystawienia jak również miejscowość. W takim przypadku decyduję, w
    > jakim miesiącu księguję do VAT. W przypadku zakupu towarów - musi być
    > dokument przyjęcia na magazyn.
    > Janina

    A jak spoglądasz na taką fakturę z datą wystawienia ostatniego dnia miesiąca
    i miejscowością dość odległą to jaka jest twoja pierwsza myśl? Bo ja bym
    sobie pomyślał o jednym.
    I w związku z tym zastanawiam się czy jakoś sensownie nie powinno się tego
    uregulować w umowie. Tak żeby mieć czyste sumienie.

    Pozdrawia daryusz