  • Data: 2003-05-22 06:35:57
    Temat: Re: umowa użyczenia mieszkania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Doktor Lubicz napisał:

    > Mała poprawka. Widziałem właśnie taką umowę. Użyczenie jest oficjalnie
    > nieodpłatne a kasa idzie z ręki do ręki. Ciekawe co na to Urząd Skarbowy?

    Oczywiście że jest nieodpłatne - umowa użyczenia jest z mocy prawa
    nieodpłatna, inaczej nie jest to użyczenie.

    Jak US sie dowie i będzie miał dowody to pobiegnie tam w te pędy.

    A swoja drogą - skoro sobie płacą to pewnie nie należą do najblizszej
    rodziny?
    Jeżeli takie uzyczenie ma związek z działalnościa gospodarczą to
    kosrzystający ma przychód w kwocie jaką mósiałby zapłacic za wynajem.
    I przychód ten powinien doliczyc do innych przychodów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl