  • Data: 2004-11-08 08:50:34
    Temat: Re: umowa sp.c. - kapitał i PCC
    Od: "ESka" <eskaes@wp_._pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slayer" napisał w wiadomości :
    > w momencie wniesienia kapitału
    > składacie PCC o płacicie ten ogromny 0,5% podatek ;-)

    Dziękuję za odpowiedź. Nie wiem tylko kiedy następuje to wniesienie
    kapitału. Czy wpłacam podatek w momencie zakupu np. komputera za 5 tys. na
    który się zrzucamy. A jak kupię ksero za pieniądze z pierwszej faktury, to
    już nie? Czy dopóki nie mam aneksu do umowy z wysokością kapitału to sobie
    wpłacam i wypłacam pieniądze nie przejmując się podatkiem?

    Pozdrawiam,
    ESka