  • Data: 2007-08-24 07:44:26
    Temat: Re: umowa przejecia dlugu
    Od: pomidorek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano jest. Podstawowe pytanie: o jakiej WARTOŚCI jest ta darowizna?

    to sobie juz sprawdzilem w US, pani mi jasno powiedzila co i jak,
    natomiast jak zaczolem mowic o umowie przejecia dlugu to wstepnie
    powiedziala mi ze nie ma podatku ale nie jest do konca tego pewna, nie
    zna szczegolow i nie ma czasu teraz sie tym zajac

    Wyglada na to ze jedyna nadzieja to ta umowa przejecia dlugu w zamian za
    przeniesienie wspolwlasnosci, ktos moze mial z tym doczynienia ?

    pozdrawiam
    piotrek