  • Data: 2006-08-17 09:15:00
    Temat: Re: umowa o dzieło pit4
    Od: "Magdi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "moczar" <m...@o...tosiewytnie.pl> napisał w wiadomości
    news:ec1bmh$6ms$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Umowa o dzieło jest na 1000 zł, zastosowałam 50% kup. Którą kwotę wpisać w
    > pit4 w kolumnie "suma wypłat" 1000 czy 500??
    > Z góry dziekuję

    przeczytaj opis kolumn - część C tego formularza dotyczy wypłat z
    określonych tytułów, do których umowa o dzieło nie należy. Ty wypełniasz
    tylko pole 50 podając wyłącznie kwotę zaliczki na podatek (przypominam, że w
    zaokrągleniu do pełnych złotych).W razie wątpliwości zajrzyj do ustawy i
    sprawdź przywołane w opisie pola 50 artykuły.

    Magdi