  • Data: 2003-11-22 11:23:30
    Temat: Re: umowa o dzielo+korepetycje
    Od: "RobertW" <i...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    więc tak czy siak już przestaniesz być taką uczciwą obywatelką;)

    spokojnie i bez stresu możesz dawać te korki. takie "usługi" ani
    interesują US, ani nie ma możliwości tego kontrolować. bo wyobraź sobie,
    jak niby?:) "czy to prawda że pani uczy tego chłopca?", "nie, skąd!",
    "chłopcze, czy ta pani cię uczy?" "broń boże!" ;)

    pozdrawiam!
    RW