  • Data: 2010-09-30 18:52:13
    Temat: Re: umowa o dzieło - cuda tuska?
    Od: "Papa 5murpfs" <komoróski@bober.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Mordzia" napisał:
    > Wysil się trochę i sam pomyśl. Umowa o dzieło jest ukończona konkretnym i
    > sprawdzalnym rezultatem, wynagradzany jest ten rezultat a nie samo
    > działanie. Tym sposobem z pracownikiem np.działu handlowego obsługującego
    > codziennie dziesiątki różnych klientów nie można zawrzeć umowy o dzieło.
    > Resztę przykładów dopowiedz sobie sam - to nie takie trudne.

    z pracownikiem nie, ale zauważyłem alternatywę bez zusu dla DG:O)
    miałeś DG i zajmowałeś się handlem majtek, teraz handluszesz majtkami bez
    DG, z każdym klientem zawierasz ustną umowę o dzieło na dostawę sztuki
    majtek, chociaż może być problem z tym że podatek jest jakoś dziwnie
    rozłożony, US płaci zleceniodawca, a VAT zleceniobiorca, ale może dało by
    się i pszy tym pokombinować:O)