  • Data: 2003-05-21 05:14:48
    Temat: Re: umowa o dzielo a prawo autorskie
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bae3s6$aaf$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "WS" <w...@w...pl> wrote in message
    [...]
    > prawem
    [...]
    > Jakiej Kultury?
    [...]
    Dawno, dawno temu Min. Kult. i Szt. wydawało "zaświadczenia" o wykonywaniu
    działalności twórczej, uprawniające do zniżek podatkowych i innych podobnych
    "profitów", podobnych, jakie posiadali członkowie stowarzyszeń twórczych, a
    które dziś posiada każdy obywatel. Obecnie podatek dochodowy dotyczy nie
    osoby (z nazwiskiem), ale przedmiotu działalności.
    Jakieś stare sentymenty?
    WSm