    From: "montezuma" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzielo a dg
    Date: Tue, 5 Apr 2005 19:23:20 +0200

    montezuma wrote:
    > witam,
    >
    > mam zawieszona dg a jednoczesnie rozpoczalem stala prace na pelny
    > etat gdzie wynagrodzenie na etat dostaje minimalne a reszta na umowe
    > o dzielo... i teraz mam pytanie... umowa o dzelo bedzie najpewniej
    > dotyczyla prekazywania praw autorskich w zwiazku z tym moj pracodawca
    > bedzie odprowadzal za mnie 9,5% podatku reszta dla mnie... czy majac
    > zawieszona dzialnosc musze jeszcze placic vat od tego? czy lepiej
    > zamknac dzialanosc? czy jak postapic... w us nabieraja wody w usta,
    > jedni mowia to drudzy co innego. dzialalnosc mi w sumie nie potrzebna
> [...]

    acha i jeszcze jedno... zawieszalem w poniedzialek dzialalnosc w us i
    poszedlem zlozyc papiery a panienka mowi ze od 1 maj u.r juz sie niema
    czegos takeigo jak zawieszenie... sklada sie co iesiac pit 0 i tyle. wiec
    reaumujac nie zawiuesilem dzialalnosci a tylko wyrejestrowalem sie w
    zusie... ale jak to sie ma dalej do umow o dzielo

    dziekuej za ewentualna pomoc
    andrzej