  • Data: 2005-04-05 17:20:39
    Temat: umowa o dzielo a dg
    Od: "montezuma" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam zawieszona dg a jednoczesnie rozpoczalem stala prace na pelny etat gdzie
    wynagrodzenie na etat dostaje minimalne a reszta na umowe o dzielo... i
    teraz mam pytanie... umowa o dzelo bedzie najpewniej dotyczyla prekazywania
    praw autorskich w zwiazku z tym moj pracodawca bedzie odprowadzal za mnie
    9,5% podatku reszta dla mnie... czy majac zawieszona dzialnosc musze jeszcze
    placic vat od tego? czy lepiej zamknac dzialanosc? czy jak postapic... w us
    nabieraja wody w usta, jedni mowia to drudzy co innego. dzialalnosc mi w
    sumie nie potrzebna ale moze sie trafic cos koniecznosc wystawienia faktury
    wiec nie chcialbym prosic znajomych o przysluge etc...

    andrzej