    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzieło, DG, VAT
    Date: Sat, 12 Aug 2006 11:17:29 +0200

    On Sat, 12 Aug 2006, glosnetu wrote:

    > czyli w przypadku mojej aplikacji moge skutecznie skorzystac z w/w
    > wykladni -> integralnym i kluczowym elementem system ma byc CRM,

    Na mój rozum istnieje ryzyko że nie. Ba, sam tak rozumiem (że "nie").
    Dlaczego? - bo system służy zamawiającemu, który za jego pośrednictwem
    zarabia na klientach. Klienci NIE NABYWAJĄ przecież żadnych praw do
    systemu CRM!
    "Trzecia strona" to przypadek jakby przedmiot umowy był zbywany
    lub realizowany na rzecz klienta - czyli umowa dotyczyłaby systemu
    robionego na rzecz zamiawiającego ale na potrzeby klienta (krótko
    mówiąc wykonawca byłby podwykonawcą z p. widzenia klienta).

    > Logika nieco pokretna, ale... ;)

    :)
    Najgorsza w owych przepisach jest właśnie pokrętność pozwalająca
    wygdybać ileś sprzecznych interpretacji :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)