  • Data: 2007-02-28 21:20:17
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: "szuszu" <W...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:070228.193458.pspp.59@int.dyndns.org.invalid...
    > szuszu <W...@g...com> w

    > Nie może ponieważ?

    ups, do tej pory wydawało mi sie że wynagrodzenie za prace każdego członka
    rodziny nie może być kosztem, aż przeczytałam sobie art.23
    ust.1 Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    pkt.10) wartości własnej pracy podatnika, jego małżonka i małoletnich
    dzieci, a przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej lub
    osobowej spółki handlowej - także małżonków i małoletnich dzieci wspólników,

    dzieki