    From: gp <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa kupna sprzedaży firma i osoba prywatna
    Date: Sat, 28 Mar 2009 19:30:17 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Umowę - nie.
    > Skutki umowy (PCC) - niekiedy tak. Deklaracją :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nadal nie za wiele wiem.

    Kupiłem urządzenie za 2,5 tys. zł od osoby prywatnej, jakiś człowiek z
    allegro. Odebrałem towar i wszystko ok. Urządzenie jest mi potrzebne do
    działalności gospodarczej.

    Prowadzę KPiR i jestem vatowcem.
    Czy nie wystarczy po prostu dowodem wewnętrznym wpisać to jako koszt?
    Pomijam Vat, bo tutaj nie mogę oczywiście niczego odliczyć.
    Ale chodzi mi zaksięgowanie w księdze jako koszt.

    Czy z czymś tak prostym mam jeszcze coś robić?