eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumorzenie należności do US z tytułu sprzedaży mieszkania › Re: umorzenie należności do US z tytułu sprzedaży mieszkania
  • Data: 2008-10-06 08:13:29
    Temat: Re: umorzenie należności do US z tytułu sprzedaży mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Oct 2008, k...@g...com wrote:

    > Sugeruję jeszcze raz napisać do US,

    Ja tak w sprawie formalnej - jaką formę ma mieć to "jeszcze
    jedno napisanie do US", znaczy co to ma być - odwołanie,
    wznowienie postępowania, co innego?
    Bo jak rozumiem postępowanie jest już w toku, okres na
    przedstawienie dokumentów się skończył i *formalnie*
    droga postępowania powinna być na dokumencie wystawionym
    przez US - a tam pewnie jest tylko odwołanie do IS.
    Idzie mi o to, że JEŚLI jest możliwe wznowienie postępowania,
    to dobrze byłoby to wiedzieć (na podstawie jakiego przepisu),
    żeby się nie okazało, że termin na odwołanie do IS upłynął
    a możliwości wznowienia nie ma, więc jedyną odpowiedzią US
    będzie że dokumenty trzeba było złożyć wcześniej.
    Zastrzegam, że NIE WIEM jakie są możliwości postępowania
    w tym wypadku, a jedynie wiem że jest możliwa taka pułapka,
    więc sugestia o wznowieniu powinna by wskazać podstawę
    prawną.

    Odrębna sprawa, to owa "sytuacja materialna" - z p. widzenia
    majątku to owa osoba *ma* majątek (mieszkanie), w odróżnieniu
    od bardzo wielu osób ktore wynajmują czyjeś mieszkania, więc
    nie wiem jak US czy IS potraktuje nawet bardzo "opapierkowane"
    odwołanie.
    Brak *dochodów* i brak *majątku* to dwie różne rzeczy.

    pzdr, Gotfryd