  • Data: 2003-03-26 23:26:41
    Temat: Re: um zlecenie kolumna 13 czy 14?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Mar 2003, Magdalena Budzynska wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" [...]
    [...]
    >+ > >+ Umowa zlecenie nie jest wynagrodzeniem,
    >+ >
    >+ > A dlaczegoż by nie ? :)
    >+
    >+ Wiedze, ze dowcip sie Ciebie trzyma,

    No, nie bardzo.
    Brak mi argumentu żeby to nie było wynagrodzenie :)
    Obawiałem się że taki (argument) masz ;) !

    >+ znacznie bardziej bym jednak docenila
    >+ konktretna odpowiedz:
    >+ a) um zlecenie traktuje sie jako wyngarodzenie i ksieguje do kol 13

    Ja bym tak zrobił.
    Zeznaję że umowy o dzieło tak księgowałem :)

    BTW i dla porządku: dowodem księgowym oczywiście nie jest
    umowa a dowód zapłaty, żeby ktoś źle nie pomyślał z treści
    pytania. Oczywiście IMO nie ma powodu żeby umowa i rachunek
    były na jednym "papierze", ale to inna sprawa.

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, formalista :))