  • Data: 2003-03-24 21:30:07
    Temat: Re: ulga za kase fiskalna
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b5la4l$d2m$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message
    > takiej

    > Wymogi spełniam. Z Twojej wypowiedzi wynika, że mogę wpisać tę kwotę mimo
    > nadwyżki podatku naliczonego nad należnym i dać do przeniesienia na
    następny
    > miesiąc. Czy dobrze rozumiem i czy rzeczywiście mogę to zrobić?
    >
    > Magda
    Jak pisałam nie jestem teraz na bieżąco z kasą fiskalną i odliczeniami ale
    jak patrze na deklaracje Vat 7 to nie widzę żeby był jakiś problem z
    odliczeniem.Masz nadwyżke naliczonego nad należnym poz.64 w 65 wpisujesz
    zakup kasy (kwotę do odliczenia ) dalej 66 kwota łączna a potem wpisujesz to
    wszystko w 68 do przeniesienia na następny miesiąc .Zaznaczam że mam teraz
    deklarcje Vat wydrukowną w VI 2001 jakiś antyk więc może teraz są zminione
    pozycje.
    Wiola