  • Data: 2006-03-13 14:20:35
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym zoabczyć skan tego dokumentu, bo ktoś tu sobie równa wali w
    > druta, albo US, albo kolega. Bardziej stawiam na kolegę.

    Nie był bym tego taki pewny. Swego czasu dość głośna była sprawa
    zakwestionowania przez US legalności użytkowanego oprogramowania.Chodziło o
    programy z założenia darmowe. " Inszpektory " z US stwierdzili że do zastosowań
    komercyjnych nie wolno używać darmowego oprogramowania, a jeżeli już to należy
    płacić podatek od przychodu, jak w przypadku nieodpłatnego użyczenia. Jak to
    się zakończyło nie pamiętam, ale jak napisałem nie był bym pewien czy ktoś nie
    zastosował takiej samej wykładni. Bo można tu nawet przyjąć że jest to czyn
    nieuczciwej konkurencji.