  • Data: 2006-03-14 10:09:38
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "złodziej podatków" wrote:

    > Pomijając fakt że jak ktoś powyżej napisał odpowiedziałem nie na temat gdyż nie
    > dotyczyło to internetu a używania darmowych programów w celach komercyjnych, to
    > można tu zastosować ten sam przepis dotyczący nieodpłatnego użyczenia. Nie chce
    > mi się tego szukać ale jest coś takiego. Jeżeli ktoś nieodpłatnie użycza np.
    > lokalu to i tak musi zapłacić podatek tak jak gdyby kasował za wynajem a
    > biorący w użyczenie jest zobowiązany o taką kwotę zwiększyć przychód gdyż nie
    > poniósł wydatku na wynajem. Że chore to nie ulega wątpliwości, ale tak jest.

    Gdzies tu Gotfryd(?) opisal jak to sie skonczylo generalnie jak US
    chcial kasowac podatek za linuxa. Sad popukal wszystkich w glowkie...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f