eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiulga internetowa - fv na dwoje małżonków - rozlicza jedenRe: ulga internetowa - fv na dwoje małżonków - rozlicza jeden
  • Data: 2013-04-29 21:45:29
    Temat: Re: ulga internetowa - fv na dwoje małżonków - rozlicza jeden
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    fx wrote:
    > Witam,
    >
    > Sytuacja jak niżej:
    >
    > Dwoje małzonków jest wpisanych na fv za usługi internetowe, których roczny koszt to
    jakieś 600 zł ,a więce poniżej górnego limitu dla każdego z nich.

    > Małżonkowie rozliczają się indywidualnie. Jeden z nich już złożył swój pit, na
    którym zapomniał skorzystać z ulgi internetowej.

    zawsze moze zrobic korekte.

    > Dziś drugi z małżonków składa swój pit-37. Czy w związku z powyższym może na swojej
    deklaracji odliczyć całą kwotę rocznych wydatków ,jakie małżonkowie ponieśli na
    internet,czy też tylko 1/2 łącznych kosztów ?

    Moze odliczyc calosc

    > PS. Drugi z małżonków korzysta jeszcze z internetu u operatora tel. kom. Czy może
    doliczyc te koszty do limitu 760 zł do kosztów za int. stacjonarny?

    moze, o ile nie ma jakis innych przeciwskazach "zdrowotnych".
    nie jestem na biezaco w odliczeniach internetu z komorki.

    Tyle, ze w ten sposob tracicie jak wam cos zostaje nierozliczonego.

    po prostu zrob korekte twojej deklaracji, rozlicz calosc na siebie,
    druga osoba niech rozliczy komorke.