    From: "T" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulg.internetowa / malzenstwo
    Date: 14 Jan 2007 09:12:43 +0100

    > Możecie się rozliczyc wspólnie, a internet rozliczysz tylko ty, czyli jedną
    > ulgą.

    Dziekuje bardzo - tak tez pewnie zrobie. Tyle ze - o ile rozumiem - ma to
    wygladac w ten sposob, ze PIT wypelniam dla nas wspolnie, a ulge wykazuje w
    zalaczniku osobno i odliczam tylko od swojego dochodu przed zsumowaniem z
    dochodami meza?

    > Co prawda tak jak twierdzisz teoretycznie z racji małżeństwa moglibyście
    > rozliczyć oboje, tylko pytanie czy chcesz się kopać z koniem pod tyutłem US.

    Heh, jestem jeszcze zdrowa na rozumie, wiec odpowiedz brzmi oczywiscie - nie :-)

    > Za 2007 bierzcie faktury z dwoma imionami i będzie po sprawie.

    Tak tez bedzie trzeba uczynic.

    > Pytanie, cyz wogóle problem istnieje. Masz faktury na więcej niż limit ulgi?

    Nie mam, ale obawialam sie, ze jezeli nie bedzie mozna tego potraktowac
    "wspolnie", to nie bede mogla rowniez nas w ogole rozliczyc raem, a rozliczenie
    wspolne mogloby sie okazac korzystniejsze dla nas niz skorzystanie z tej ulgi.