  • Data: 2004-03-19 17:26:48
    Temat: Re: ulepszenie wyposażenia?
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wiesz - "niechętnie". Jeśli może ona pracować z 2 komputerami
    > w ten sposób że nie jest "przywiązana" do jednego... no to
    > są wyroki że tak można.

    Doczytałem właśnie w dokumentacji drukarki
    po co jest wyposażona gniazdo pamięci compact-flash.
    Mianowicie można m.in. zapisać do pamieci CF loga firmowe,
    albo gotowe formularze, by następnie drukować je wprost z karty,
    bez podłączenia do komputera!
    To chyba rozwiązuje problem samodzielności tego ŚT?

    Tym niemniej wolałbym skorzystać z wcześniejszej koncepcji
    podwyższenia wartości początkowej komputera,
    (http://tinyurl.com/2jg9x)
    ze względu na znaczne skrócenie okresu amortyzacji,
    jeśli tylko ktoś zechce rozwiać moje wątpliwości
    odnośnie zmiany metody amortyzacji (z 1-razowej na liniową)
    za co będę niezmiernie wdzięczny.