eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiudostepnianie telefonu › Re: udostepnianie telefonu
  • Data: 2003-12-06 08:18:30
    Temat: Re: udostepnianie telefonu
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    5 Dec 2003 18:46:13 GMT, na pl.soc.prawo.podatki, lidpiotr napisał(a):


    > Najwygodniej i najprościej będzie pobierać z TP. wydruk połączeń
    > telefonicznych (może być zlecenie stałe) i na jego podstawie
    > odznaczyć swoje połączenia. Pozostałe powinny być firmowe. Wydruk
    > zawiera nr telefonów, datę, godzinę i czas połączenia oraz wartość
    > brutto danego połączenia. Pozostanie więc zsumowanie, wyliczenie
    > wartości netto i VAT. Specyfikacja rozmów wyszczególnia połączenia
    > telefoniczne i internetowe (różne stawki VAT).
    > Pozdrawiam Lidia

    Dziękuję.
    Ale jaki dokument przyjąć jako podstawę zapisu do ksiąg i zapłaty
    wynajmującego?
    Zestawienie wykonane na podstawie wydruku połączeń ?
    Czy ewentualnie wynajmujący ma wystawić rachunek ?
    Czy jest możliwe ( np.: na podtawie umowy ) opłacanie abonamentu
    telefonicznego lub jego części ?

    Pozdrawiam
    Mieczysław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1