    From: "Lesio5" <I...@w...pI>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: uciazliwy sublokator
    Date: Fri, 6 Feb 2004 16:49:17 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@nat-d.aster.pl

    Użytkownik "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> napisał w wiadomości
    news:c009gr$kq5$1@news.onet.pl...

> [...]

    Jakis dziwny okres wypowiedzenia umowy o najem...

    > A umowę z nim miałaś ?

    Jak mozna sie domyslac - nie. Wiec nie ma praw i obowiazków zwiazanych z
    umowa najmu. Dochodzenie od tego ,najemcy, zwrotu kosztów jest bezcelowe.
    Pytanie, czy cie nie zakapowal do US - bo pewnie podatku od najmu tez nie
    placilas.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony