  • 1. Data: 2004-02-06 14:45:17
    Temat: uciazliwy sublokator
    Od: "Ewa K" <e...@o...pl>

    Witam i prosze Was drodzy o pomoc Przez 3 miesiace mialam na pokoju
    studenta,byl spokojny i cichy az do bolu,znal tylko jedno slowo dzien
    dobry,tylko sie uczyl,nie wchodzil nam w droge ,a raczej nas unikal ,byl
    jakis nawiedzony. Pod koniec stycznia poprosilam go ,zeby poszukal innego
    pokoju i dalam mu czas 3 tygodnie i wtedy ta cicha woda pokazala jaka jest
    naprawde dostal szalu,wsciekl sie ,caly dzien sie awanturowal ublizal mi ,a
    na drugi dzien bez slowa sie wyprowadzil ,po prostu uciekl ,nie oddal mi
    kluczy,co mnie narazilo na wymiane zamkow ,mysle ze znow sie pojawi co mam
    zrobic ,czy nalezy mu sie jakis zwrot pieniedzy za te dni co nie mieszkal.
    Bede wdzieczna za rade Ewa

  • 2. Data: 2004-02-06 14:48:55
    Temat: Re: uciazliwy sublokator
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:c0099t$v8m$1@topaz.icpnet.pl,
    niejaki(a): Ewa K z adresu <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > na wymiane zamkow ,mysle ze znow sie pojawi co mam zrobic ,czy
    > nalezy mu sie jakis zwrot pieniedzy za te dni co nie mieszkal. Bede

    A umowę z nim miałaś ?

  • 3. Data: 2004-02-06 15:49:17
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> napisał w wiadomości

> [...]

    Jakis dziwny okres wypowiedzenia umowy o najem...

    > A umowę z nim miałaś ?

    Jak mozna sie domyslac - nie. Wiec nie ma praw i obowiazków zwiazanych z
    umowa najmu. Dochodzenie od tego ,najemcy, zwrotu kosztów jest bezcelowe.
    Pytanie, czy cie nie zakapowal do US - bo pewnie podatku od najmu tez nie
    placilas.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 4. Data: 2004-02-07 12:05:17
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Witam i prosze Was drodzy o pomoc Przez 3 miesiace mialam na pokoju
    > studenta,byl spokojny i cichy az do bolu,

    No to faktycznie uciążliwy był - nie do wytrzymania.
    Następnym razem życzę wesołych studentów z dobrym sprzętem nagłaśniającym i
    zamiłowaniem do techno.

    Pozdrawiam
    Tomek