  • Data: 2005-09-30 08:12:54
    Temat: Re: trzymanie PITów i rachunków
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiesz że np. w 1999 nie miał straty (z czegoś) którą rozliczał
    > w 2000, 2001 i 2002 ?
    > Jeśli tak to "podatek na którego wyliczenia miały wpływ dokumenty"
    > rozliczył w 2003 roku - i dopiero od tego roku może zacząc liczyć 5
    > lat...
    > I strata to nie jedyny przykład :)

    Tak ? A to jest jakas uzgodniona interpretacja ?? Z podatku rozliczamy
    sie "memorialowo". To ze w sensie "kasowym" rozliczenie nastepuje
    dopiero pozniej, to zgodnie z logika nie powinno miec zadnego wplywu
    chyba... Ja tam mialem jeden rok ze strata (1998) i z radoscia
    wywalilem go rok temu do kosza (vat za wyjatkiem grudnia 2 latka
    temu). Podobnie jak za 3 miesiace wywale rok 1999. :-) Makulatury nie
    zbieram. :-)

    marekz