  • Data: 2005-04-21 07:11:15
    Temat: Re: trudny temat - HELP!
    Od: "Marvin" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale to najwyraźniej nie pomogło na *inne* długi.
    > Sądzę że przeciwny punkt widzenia sprowadza się do tego: "no dobrze,
    > TAMTE dlugi zapłacone, ale firma popadła w NOWE"... a do nich "wniosku"
    > nie było.

    Ale to cały czas to same długi. Po prostu w 99 roku firma (w likwidacji
    zaczeła czyscić bilans).

    A co powiecie na to: odpowiedzialnośc osób trzecich za długi osób prawnych
    została dodana do ordynacji podatkowej w 2002 roku. To niby jak miałem w
    2002 roku złożyć wniosek o upadłość skutkujący za 99 rok. Przenieść się w
    czasie?

    M.