  • Data: 2005-09-01 12:42:50
    Temat: Re: trudne początki
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <df6qrn$9fb$1@inews.gazeta.pl>,
    " Aga" <n...@N...gazeta.pl> wrote:

    > A jeśli korzysta Twój pracownik, to co o tym sądzisz?

    Jeśli firma to ja, podtrzymuję. Jeśli firma to ktoś inny, musi on w
    legalny sposób nabyć prawo do korzystania.

    > Tu oczywiście wchodzimy w kwestie prawne (licencji, praw autorskich), a nie
    > podatkowe. Ale jeśli mogę legalnie korzystać to chyba mogę też wpuszczać w
    > koszty.

    Jedno nie zależy od drugiego. Możesz legalnie korzystać z ławki na
    podwórku - czy to ma oznaczać, że wolno Ci jej cenę wrzucić w koszty?

    > Czy w praktyce spotkałaś się z potwierdzeniem swego stanowiska przez
    > US?

    Nie. Ale nie bardzo widzę, co mogłoby w nim zainteresować US.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.