  • Data: 2005-09-01 22:32:44
    Temat: Re: trudne
    Od: " Aga" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> napisał(a):

    > Kurczę, aż tak niejasno się wypowiadam?
    > Absolutnie nie.

    OK, dzięki, dotarło:)
    Pomyliłam Cię z innym wypowiadającym się.

    >Cały czas twierdzę coś wręcz przeciwnego - że wolno Ci
    > używać, nie wolno amortyzować/wrzucić w koszty.

    Zupełnie nie jestem pocieszona :(
    I patrząc na to z mojego punktu widzenia jest to zdzierstwo i niesprawiedliwość.

    > Pomysł z "kupnem w celu przed rozpoczęciem" uważam za chybiony, bo jak
    > wykażesz, że było "w celu"?
    Przy oprogramowaniu specjalistycznym nie byłoby raczej problemu, przy
    windowsach - pewnie tak.

    >I od kiedy liczy się, że jest "w celu" - dwa
    > miesiące czy pięć lat wcześniej?

    Dokładnie ten sam mam dylemat ...
    No, ale przy środkach trwałych nikogo to chyba nie interesuje.
    Eh, ciężkie życie:(