    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: telefon w firmie w domu
    Date: Sat, 20 Dec 2003 15:27:12 +0100

    On Mon, 15 Dec 2003, Maciek Bartnik wrote:
    [...]
    >+ Prowadzę DG w mieszkaniu rodziców.

    Mamy przyjąć przez indukcję że wiesz co piszesz, i że oni
    są *właścicielami* mieszkania, jak mniemam ? Albo że
    uważasz iż to nieistotne ;)

    >+ - zainstalować drugą linię? Jeśli tak, to na kogo?

    Na swoją działalność gospodarczą.
    Nie wiem jak TPSA się zachowa :), może będzie chciała tytułu prawnego.
    [...]
    >+ Jeśli już zakładać druga linię, to czy US nie przyczepi się jeśli
    >+ skorzystam np. z usług Sferii, czyli dostanę telefon stacjonarny, ale w
    >+ sumie nie związany z określonym lokalem (Sferia realizuje połączenia
    >+ telefoniczne za pośrednictwem sieci bezprzewodowej)?

    Powiem tak: IM*H*O nie ma powodu do czepiania się. Z naciskiem
    na "H" :)

    >+ Czy ktoś miał problem z US, który przyczepił się, że stałe łącze do
    >+ Internetu w domu nie może być wliczane w KUP, bo przecież można z niego
    >+ korzystać do celów prywatnych?

    :)
    Ale ja przed rozpoczęciem DG np. nie miałem łącza stałego :)

    >+ Może od razu zainstalować dwa??? ;-)

    ...no, niezły koncept ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)