  • Data: 2007-11-16 00:34:39
    Temat: Re: telefon na kartę i użytkowanie go jako firmowy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Nov 2007, Waldemar Fras' wrote:

    > Tzn. ja wiem i rozumiem, że firma to formalnie ja (tak samo jak i majątek
    > firmy to mój własny majątek).

    :)

    > Chodzi mi o to by czasem się US nie przyczepił, że telefon nie jest
    > wykorzystywany do celów "firmowych".
    >
    > W takim wypadku wystarczy, że zwyczajnie zarejestruję numer u operatora
    > z danymi firmy?

    US lubi wiedzieć, czy to jedyny telefon podatnika.
    I w razie stwierdzenia że "tak" może chcieć przekonać podatnika, że
    JEDNAK robi z niego połączenia w celach osobistych, mimo że ów telefon
    "jest na firmę".
    Mnie przy kontroli pytali, czy mam drugi tel. "osobisty" (szło akurat
    o stacjonarny).

    pzdr, Gotfryd