  • Data: 2007-01-08 23:02:50
    Temat: Re: tabela amortyzacji
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to napisz czego konkretnie nie wiesz bo wróżek tu nie ma ;)
    > A tabela amortyzacyjna przy KPiR to tylko pomoc a nie obowiązek
    > więc nawet jak źle wypełnisz to nic się nie stanie.

    Byłam pewna, że to konieczne... ale jak już zaczęłam, to chciałabym
    dokonczyć.

    Może na przykładzie:
    we wrześniu kupiłam oprogramowanie za 413zł.
    Zatem w rubrykach WARTOŚĆ POCZĄTKOWA mam:
    - stan początkowy na 1.01.2006 - 0
    - zwiększenia, zmniejszenia - 413
    - stan koncowy na dzień 31.12.2006 - 413

    WARTOŚĆ UMORZENIA:
    - stan początkowy na 1.01.2006 - 0
    - zwiększenia i zmniejszenia - 51,00
    - roczne umorzenie - 51,00
    - stan koncowy na dzień 31.12.2006 - ?

    przy stawce 50% i amortyzacji w X, X i XII po 17zł

    Nie jestem pewna wartości, szczególnie tych w rubrykach związanych z
    umorzeniem.
    I co wpisać w odpowiednich rubrykach w tabeli za 2007 rok?

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara