  • Data: 2004-09-29 13:58:03
    Temat: Re: studia a ZUS
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piwek" <p...@g...pl> wrote in message
    news:cjccmm$g67$1@inews.gazeta.pl...

    > No wlasnie chodzilo mi glownie o doktoranckie lub podyplomowe. Jestes
    pewna,
    > ze sie nie kawlifikuja? jaka podstawa prawna?

    podejrzewam że ustawa o szkolnictwie wyższym. ZUS-u nie płaci się za
    STUDENTA.
    Ja jako doktorantka nie nie mam legitymacji studenckiej, lecz "legitymację
    UCZESTNIKA STUDIÓW DOKTORANCKICH" a na podyplomowych chyba mają jakąś
    legitymację SŁUCHACZA.

    Trzeba zajrzeć do ustawy o szkolnictwie wyższym i sprawdzić definicję
    studenta.

    Magdi